Motsträvande

Igår. Ja, det kändes som att mycket gick emot mig igår.
Samtalet med chefen och det absolut sista samtalet om lägenheten.
Tjejen som hade första tjing var jätte orsäker i söndags så därför fick jag vänta yttligare en dag till för att bestämma sig, men jag visste redan i söndags att hon skulle ta den. Man är dum om maninte hade tagit den.
Men ändå kan man inte sluta hoppas förens det sista samtalen kommit.

Så när jag träffade min älskade syster och Albin kände jag mig jätte nere. Jag var långt under marken och ännu längre ner. Men en stund med dem  förändrar humöret snabbt =) Dem är bäst!
Hemma hos Maria bakade vi bröd, det blev småbullar med morötter och solroskärnor sen en limpa också =)

På kvällen blev det springträning med laget, mitt förslag. Jagska säga de att jag ångrade mig hela dagen för det, men när manväl kommer dit och sätter igång känns det så skönt att man gör det här =) Jag var trött igår, det var mer än jag hade räknat med på träningen. Hahaha. Om man ändå kunde kommaigång och springa lite. Fixa konditionen till serien så jag får en bra plats i laget.

Ikväll blir det bio med mamma =) "Har du hört ryktet om Morgans"
Ska bli kul att umgås med mamma =)

Nu ska jag göra mig iordning. Inte vet jag för vad men ska inte sitta inne hela dagen.
Har tvättstugan idag också.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0