Trettondagen

Har jobbat idag (också). Det har varit mycket lungt. Var inne för att grilla lite och grädda lite bröd, men det var inte så mycket som gick åt. Jajaj det var 100% OB så då klagar man inte.

Imorn ska jag förbi skolan för sista gången den här kursomgången. Ska lämna in ett CV för att få MVG i administration. Man tackar och tar emot för en enkel uppgift.

Igår var jag på Avatar, den var bättre än förväntat faktiskt. Har inte velat gå innan men Johannes ville se den och det var hans födelsedag igår så då kände jag att jag sätller upp då. Det var ingen dum ide som sagt. den var bra. Innan filmen blev det mat hos min mamma. Johannes ville inte vara hemma. Han fyllde ju bara 23 ;)

Nu någon vecka frma över ska vi ev kolla på en lägenhet. En 3:a för ett bra pris och nästan i stan. Ska bli skönt att få större och ta fram mina saker som fortfarande är nerpackade. Eller jag packade ner det sista idag när jag var i mitt gamla rum och packade det sista. Hittade även min balklänning i garderoben. Var tvungen att testa den och jag kom i den nu med. Härligt, då har jag inte gått upp så mycket för den var tajt när jag köpte den också  ;) Hahah man får se det på den ljusa sidan.
 

Nehe nu måste jag fortsätta med mitt CV innan Johanens kommer hem.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0