Lunchdejt.

Idag var det upp och jobba, det skulle vara dåligt väder enligt tidningen, men det va solsken när jag vaknade.
Första tanke: Typiskt, jag kunde varit ledig.
Men dagen gick fort och lite roligt var det.

Och för att inte missa allt solsken idag hade jag och min pudding lunchdejt.
Det blev mat från Maggans och sen gick vi och satte oss i gräset i parken i solen. Mycket härligt.
Efter det tog vi en god glass från Mandarinen innan det var dags att gå in till jobbet igen.

Har två långa dar kvar att jobba sen ledig lördag och jobba söndag.
sne kommer nästa vecka och Johannes och jag flyttar tillbaks till våra lägenheter.
Känns lite tråkigt, jag trivdes i hus(et).
Men nu vet jag att det är det här jag vill ha. Ett hus ;)

GRATTIS Jossan som tog körkort igår =)=)

Min kära storasyster ringde mig straxt innan Grey´s Anatomy började, hon sa att hon hade hittat en klänning på tradera som hon tyckte jag skulle ha. Så nu någon timma senare sitter jag här med en vunnen auktion.Det är bra att jag har henne som hittar fyndiga saker åt mig =) Tack syster!

Nu vill jag mysa, får se om jag får med mig mannen på det, han sitter nämligen också vid datan.
Men andra ord,vi sitter med varsin dator, med en meters mellanrum.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0