Härlig dag.

Idag har varit en mysig och härlig dag ihop med Johannes =)
Först runt lunch cyklade vi ut til hans syster och familj. Härligt. Första cykelturen i år och på många månader.
Ute hos Kicki "arbetade" dom. De håller på att fixa iordning trädgården. Det blev också lite lunch där ute.

Därefter åkte vi vidare in mot arenan för att kolla på OAIK. Dom vann matchen med 2-0. Det var en bra fotboll och kolla på. Om vi kunde spela så enkelt någon gång i mitt lag..

Igår var det fest ute hos Jesper. Det var mycket roligt. Vi grillade gott kött och annat. Sen var alkoholen också med. Den lämnade vi inte hemma. Inte när man har ledigt från fotbollen dagen efter.
Det här måste vi verkligen göra om. Det är i såna här lägen och påhitt man trivs =)
Tack alla som var hos Jesper igår för en trevlig valborgsfest =)

Imorn ska jag till min kära syster M och laga lasagne och mysa med charmtrollet.
Sen laddar jag för match och för att jag kan göra något mål ;)

Dröm sött

Kommentarer
Postat av: martin

tack själv satio!:D:D

2010-05-02 @ 22:29:19
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej vännen! Hoppas du mår fint:) Jag och Daniel kommer ner en snabbis i helgen, jobbar du då? Kram kram

2010-05-03 @ 22:49:53
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0