Måndag 10 maj

I går var det match igen. Vi hade borta match mot Hvetlanda (som dem stavar det, deras lag). Tyvärr förlorade vi matchen med 1-0. På straff! Surt. Fast man får väl säga att det var rättvist för deras del, dem ägde matchen mer än vad vi gjorde. Men hade det inte blivit straff hade vi kanske fått med oss 1 poäng från matchen. Vi får helt enkelt ta nya tag till söndag. Och vinna den matchen.

Idag skulle jag varit ledig. Men får gå in och jobba några timmar.
Nu håller jag på med tvätt och få ordning på min lägenhet igen. Det är inte helt okej här och imorn ska jag ha Albin en stund så lite städat måste det vara då.

Ska även äta bakada potatis med skinkröra idag, får hoppas att det är gott.
Var ett tag sen jag åt bakad potatis, och jag har aldrig gjort det själv förut.

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0