Typiskt.

Mm, det kan man verkligne kalla det.
Jag spelade fotbollsmatch i söndags och, jag kommer fri med bollen och tar mig förbi målvakten, skjuter och en jäkla holsby spelare hinner fram och tar bollen precis på mållinjen. Vilket skit. Jag är ingen målgörare ändå är jag där uppe och far.
Fick även ett fint rivmärke vid armbågen. Inte så skönt faktsikt.

Igår var det lång dag på jobbet. Började vid 8,00 och gick hem 22,45. Vi hade inventering igår. Skönt att man börjar vid 14 idag. Fast, tydligen skulle jag ha börjat vid nio. Hade missat att se det på mitt schema. Men jag slapp ta det, för att hade jag vetat det hade jaggått hem mycket tidigare.

Nu ska jag sitta på möte i 4 TIMMAR, det ser jag mindre fram emot. Sen ska jag sätnga i charken efter det. Låter som en mindre rolig dag idag tycker jag.

Tror att jag och Johannes tar en tur i spåret innan desperate housewives börjar vid nio.

Imorn är det partylight hos mig klockan 18,00. Välkomna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0