Fin fint

Idag har jag varit ledig. Maria och Albin kom till mig på förmiddagen. Mycket roligt.
Jag fick ha Albin själv en stund precis när dem kom, Maria skulle träffa nån kvinna som hon var tvungen att prata med. Men ialla fall, efter det så skulle jag och Albin möta upp henne i stan, men först var vi tvugna att hämta vagnen i bilen och medans jag tog ut vagnen och satte ihop den så skrek han efter Daniels boll som låg där. Det låter så gulligt. Så när vi kom upp till stan och mötte Maria gick vi till Lek och hobby och köpte han en egen boll. Vad glad han blev.
Efter det handlade vi lite mat och gick hem till mig och tillagde det.
Biffstroganoff med ris och sallad. Mycket gott. Maria och jag är så duktiga i köket.

På eftermiddagen var jag en sväng hos mamma. Vi beställde lite kläder, dags att uppdatera sommargarderoben =)

Nu ikväll har jag haft partylite visning. Eller visning och visning, konsulten var sjuk och sen var vi bara mamma, jag, maria och eva. Men vi hade roligt och lite handlade blev det.

Imorn ska jag träna små tjejer, hur ska det gå? Vad ska jag ha för övningar?
Svårt, lite smått nervös kommer jag nog vara imorn. Hoppas inte jag skrämmer bort dem bara.

Funderar på att beställa lite mer kläder fast från HM nu. Hittade lite fint förut idag =)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0