Vinst och 90 minuter.

Jaha, idag har jag och Isabell firats lite. Jag fyllde nyss år och Isabell fyller år på torsdag.
Fick en fin vas och rosor utav morfar och Myrna, en häftig sparbössa med lite pengar i utav mormor och yttligare lite pengar från Göran. Tack så mycket! =)
Isabell däremot fick en vit platteve. Fast den var från mig, Maria och mamma.
Hon fick även fina kläder.

Vi bjöd på varm smörgåstårta ( så gott ) och sen hade Maria och Isabell gjort cupcakes och Maria gjorde en god och fin tårta.

Som rubriken påtalar så hade även match idag. Mot Krokstorp. Lite derby.
Jag trodde inte det skulle gå så bra för mig, var så jätte mätt och på uppvärmningen var det tungt i magen. Men när startsignalen gick känndes det bra och jag spelade HELA 90 MINUTER! Jättekul, vet inte när jag gjorde det sist, så nu blir det kakor och sånt innan match som gäller.

Och, när Mo bröt benet förra året och jag kom in i laget, så tog jag nr 16. Vilket hon också vill ha.
Så vi gjorde en liten deal. Den som gör flest mål får ha nr 16 nästa match (eller det gäller MO) för jag har alltid nr 16 annars. Men idag gjorde hon 1 mål, vilket är 1 mål mer än mig, så nästa vecka måste jag låna ut det, men det gäller bara nästa match. Sen är det mitt igen, OM hon inte gär ett mål mer än mig nästa match också ;) haha vilken grej. Självklart påverkar inte detta vårat spel.

Helgen förövrigt har varit ganska lugn. Jobbade både fredag och lördag.
Och i igår efter jobbet så storhandlade jag, själv.
Mamma var inte så pigg, annars skulle hon följt med.  Men jag klarade mig fint =)

27 maj, är det biopremiär för Sex and the city 2. Någon som vill gå med mig?

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0