What

Idag har jag varit slö, hade träningen vid 11 idag. Efter det blev det ett snack med tränarna. Det blev lite dålig stämmning mellan dem och mig efter söndagens match. Tyvärr känner jag inte att vi kom någonstans. Jag fick säga mitt och dem sitt, sen blev det inget mer.

I alla fall, när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen begav sig jag och johannes till Kalmar och Ikea.
Blev ett billigt inköp. Ett skoställ, handvisp, korköppnare samt svarta ljus till mina vita ljusstakar. Men något som gjorde mig förvånad när jag kom hem och skulle använda dem svarta ljusen till dem vita ljustakarna (vilka som också kommer från Ikea) så passar inte ljusen. Dem är för stora. Ikea brukar väl för det mesta tillverka saker som passar med andra saker från dem. Det är ju inte hela världen, för att det går att lösa med knäckformar, men jag blev ändå förvånad.

Igår kväll hade vi lite tjejkväll hemma hos mig. Vi åt kinamat och drack lite alkohol. Man får ju passa på är man är ledig dagen efter. I alla fall så hade vi mycket trevligt och tjejsnack är alltid roligt och intressant.
Tack Hanna, Emmy, Mo och Magnum frö en bra kväll =)

Gårdagen är svaret på att jag var slö idag på träningen och även resten av dagen.

Imorn blir det nästan heldag på jobbet, ska in på systemet åt mamma med, hon ska ut imorgon. Hur kul blir inte det. Jag är så stolt över mamma. Hon har verkligen lyft upp sig själv =) <3

Godnatt kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0