Mot Skövde

Idag är det dags att åka hem igen.
Fast något inom mig tar emot, jag vill vara kvar här.
Och förnuftet säger att jag måste hem till skolan.
Så biljetterna är bokade.

Dagarna i Oskarshamn har varit bra.
I fredags åkte jagoch mina syskon och Albin till Mönsterås vattenpalats, det var jätte kul.
Det var första gången Albin var i ett badhus och han verkade trivas :)

Påkvällen firade vi Kerstin som fyllde år. Hon bjöd på smörgåstårta och tårta. Mycket gott.  

I lördags tog jag en fika med Mo och pratade lite skit, alltid lika kul.
Så mycket som hon och jag kan blarra alltså.. Japp, jag saknar henne när jag är i Skövde..

Senare på em åkte jag, Johannes och Kerstin till kyrkogården för att tända lite ljus.
Det är alltid lika fint på kvällarna när det är så mycket ljus tända..

Efter det gick jag till Hanna en stund, det var ett tag sen jag träffade henne.
Tyvärr blev det bara en kort stund.. Men lite tid är bättre än ingen tid.

Vid halv nio gick jag och Johannes på bio, Social network. Den var bra..

Söndagen åkte jag och Kerstin till Ikea, vi hade inget att göra och Johannes jobbade.
Jag köpte knappt inget. Vi har köpt det mesta till lägenheten, men Kerstin hittade lite.
Träffade även en kompis som jag inte sett på väldigt länge. Det var många på Ikea eller i Kalmar som man kände igen. Folk hade väl inget att göra hemma, precis som mig och Kerstin ;)

Igår var jag med Maria, Daniel och Albin till huset. Hjläpte till att flytta på brädor som låg på gården och så lekte jag lite med Albin, men det var redigt kallt ute. Usch! Jag ville gå in, men Albin ville vara ute så det var bara att gilla läget ;)

Nu ska jag packa min väska och fixa iordning innan jag beger mig till bussen i detta regniga Oskarshamn..

Hejs svejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0