What to do?

Imorn är det dags för mig att åka till Skövde igen. Det borde var det ialla fall.
Är dock orolig över väglaget. Har inte lust att fastna någonstans ute i skogen, eller
att bussarna är inställda i Skövde imorn när jag kommer dit så att jag inte kan ta mig hem till mitt område.
Suck!!

Helgen har varit bra. Det har varit fullplanerat sen jag kom i onsdags :)

Idag har jag varit och spelat cup med Kff, trivs så bra i det laget. Jobbigt att det är så långt att åka så jag inte kan träna med dom :( Men jag tar vara på dom gångerna jag är hemma.
Cupen gick ialla fall bra :)

Dags att sova snart tror jag, vill inte sova bort dagen imorn.
Hinna med lite på julskyltningen imorn innan man ev. åker hem.

Kram natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0