Äntligen!

Idag kom Johannes, Bosse och Kerstin med möblerna. Härligt.
Eller?

Jo, det var kul fram tills att vi insåg att mittbalken till sängstommen inte var med.
Jag som längtat så efter en säng. Eller jag har sängen men inte sängstommen och vi hade även köpt en sängstomme med förvaringslådor som jag också behöver. Skit på det.
Jag ringer till Ikea, (Johannes och Bosse köpte sängen häromdagen i Kalmar.)
Och efter om och men så får jag den skickad hit med gratis frakt. Snällt.

Men nu är ingen Johannes här och kan hjälpa mig, så jag får nog be mina söta klasskompisar om hjälp. (Blink, blink)

johannes hann även med att sätta ihop expedithyllan så den ska jag fylla med allt vad kartongerna har att erbjuda. Har en hel del kartonger i vardagsrummet nu, så jag vet vad jag ska göra framöver iaf. Vill få bort det innan dom ringer från Em och säger att soffan har kommit.

Kerstin var himla snäll och städa balkongen idag. Det var hur mycket fågelskit som helst där. Äckligt. Så jag är mycket tacksam över att hon gjorde det :)

Godnatt folket, jag ska lägga mig i sängen och lata. Vardagsrummet får vänta.....

Kommentarer
Postat av: martin

Vi glömde också att ta mittbalken till våran sängstomme ^^ vi fick bygga en egen^^

2010-10-12 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0