Bara massa text..

För tillfället, i skrivande stund så sitter jag och äter frukost. Johannes sitter framför mig med sin dator och äter frukost. Vilket socialt liv vi har med varandra ;)

Igår hade jag skola, externredovisning, matte och juridisk översiktskurs.
Externredovisningen är jag lite vilsen i, flytta från det kontot till det. Det ska vara på debet sidan, det ska varapå kredit :S Förvirrad? Ja.

På lördag har vi mattetenta. Hur ska det gå? Jag och Angelica slår våra kloka huvuden ihop så kanske vi lär oss av varandra. Jag hoppas på det iaf :)

Juridisk översiktskurs- jöken. Ibland är det komplicerat men ibland känns det ganska lätt. Men det är väl innan man börjar läsa i lagboken och dom andra böckerna vi ska ha.

Vi hade även lång håltimma mitt på dan, så jag åkte hem. Tanken var att Johannes och jga skulle åka och beställa en soffa. En stor och dyr. På väg till EM så börjar vi tvivla. Vi parkerar utanför men sitter kvar och funderar. Vilket resulterade i att vi åkte och handlade mat på Coop Forum. Så nu står vi på ruta ett igen med att hitta en soffa. Jobbigt.

Snart ska jag till skolan, Angelica och jag ska plugga matte och ev. lite externredovisning. Sen är det studieteknik och matte som står på schemat.

Ha en bra dag kära läsare =)

Kommentarer
Postat av: Johannes

En stor och dyr sväng ska vi beställa

2010-09-15 @ 10:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0