Nytt nytt.

Igår köpte vi ett matbord. Ett vitt med svarta stolar. Lite större än det Johannes hade med sig. Skönt.
Nu ska vi bara fixa lampa, gardiner, kanske någon tavla så har vi ett fint kök. Eller köket är fint, men vi behöver ändå dom här sakerna =)

Som sagt, eftersom att vi köpte ett matbord igår på EM så bestämde vi oss också för en soffa. Så det har vi beställt en. Den kommer om ca sex veckor. Johannes har nog hunnit nämna denna soffa ett antal gånger på bara dessa två dagar. Vilket menas med att han längtar efter den ;) Fast när soffan väl kommer är han i Oskarshamn och jobbar så jag får inviga den själv.

Jag gjorde min andra träning med SKIK igår. Det var tempo på träningen. Jag ringde tränare innan för att kolla hur träningen var upplagd. Jag var/är nämligen lite förkyld. Så jag ville inte köra stenhårt, han sa att det vara bara köra så mycket jag orkade. Grejen var den att det gick inte köra lugnare än var det var. Fullt ös hela tiden.  Men det är härligt med detta tempot på övningarna. Jag kan känna ibland att, shit vad har jag gett mig in på? Men å andra sidan känns det så bra. Jag ser utvecklingen framför mig.

Idag har vi nog bestämt att vi ska köra på LCHF. Jag båda är och inte är redo för det. Just nukänner jagmig lite sötsugen och alltid nära helgen så blir jag extra för då kan jag äta någon godisbit med glädje eftersom att det är helg ;) Men nu blir det inget sånt. :( Jag var inställd på det. Så imorn får det bli gurka och egen dip. Yeay!

På lördag har jag min första tenta som jag skrivit förut. KOmmer inte alls gå bra. Min lärare har så ytliga förklaringar så man fattar inte för den skull. Och att använda bokstäver istället för siffror är helt meningslöst. Så jag känner mig inte alls redo för det.

I helgen blir det Oskarshamn IGEN, känner inte sådär jätte mycket för det. Vägen är inte så jätte kul och det är trots allt tre och en halv timma och 800 kr mindre på kontot. Men denna helg måste vi åka hem för att jag inte har fått mitt röstkort och måste vara på plats. För rösta det vill jag!
Och etfersom att jag är i Oskarhamn, kommer jag även att spela fotboll. Söndag 17.00 Gröndals IP KFF- Hultsfred/lojal. Kom och titta!!

Nu får det bli sängen, jag ska upp tidigt imorn. Suck.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mo

Vi ser till att det blir en bra oskarshamnsvistelse även denna helg!

När kommer ni o när åker ni?? En fika kanske om ni hinner? :)

2010-09-17 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0