Oskarshamn again.

Ja, denna helg har vi varit hemma igen. Johannes var tvungen att fixa papper som har med lägenheten att göra. SÅ denna helg fick jag spela lite fotboll igen =) Härligt. Och det är så jäkla skoj nu när det går så bra för oss. Vi mötte alltså Högsby borta igår. Vi gjorde ett tidigt mål men Högsby gjorde två mål mer i första halvlek. De var heta. De ligger en poäng ovanför strecket för att åka ner. Så de vill ha poäng lika mycket som vi vill ha poäng. Så i andra halvlek spelade vi lite bättre och vi slutade matchen med en vinst med 2-3 =) Härligt härligt.

Efter det åkte jag vidare till mormor, hon fyllde år igår =) Det vankades kalas hos henne. Men innan gästerna kom bjöd hon på lite lunch, vilket var hennes bästa köttbullar. Mm dom är såå goda. Senare under em bjöds det på kakor, bulle, sockerkaka, paj och tårta. Allt var jättegott =)

På kvällen gickjag och Johannes till Mo och Kimmy. Det blev lite fotboll och dricka. Jag var jätte trött, hade jag slappnat av hade jag somnat tror jag. Men det var en trevlig kväll iaf.

Idag fick vi sova ut, eller jag. Johannes har inte behövt ställa klockan på hela veckan typ. Så elva halv tolv gick jag nog upp. Skönt. Vi gick ut till Kicki och familjen en sväng. Dom höll på och styra med hus och trädgård. Johannes fick rycka in lite också. Vi var bara där någon timma sen gick vi hemåt igen. Jag skulle till min moster på ljusparty. Vi skulle vara dära vid 16,00 och 15.30 var jag och Johannes hemma så det vara bara ringa syster och fårga om skjuts jag orkade inte gå mer ;) Väl där så var min andra moster konsult så hon höll i det hela. Köpte två pelarljus och votivljus i höstens färger. Får hoppas att Johannes tycker om dom nu när vi är sambos;)

Imorn åker vi hem. Men innan vi åker ska jag träffa syster och uträtta några ärende. Och åka till posten och se vart min post tagit vägen.

Denna vecka ska jag plugga till min första tenta, den är inte så stor men det är min första ;) Yeay ;)

Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0