Plugg

Nu är jag duktig och sitter och pluggar. Skriver en inlämningsuppgift som ska vara inne på fredag. Sen ska jag göra lite externredovisning så jag kommer ikapp det i övningsboken och så ska jag läsa lite i civilrättsboken, så jag vet vad han pratar om ikväll på föreläsningen. Härliga tisdag. Synd att solen är framme idag då jag kommer sitta inne.

Igår hade jag tre pass externredovisning. Först två föreläsningar och sen ett övningstillfälle, det var jobbigt. Vi skriver av overheaden och hon pratar, så man missar mycket av vad hon säger bara för att man ska hinna skriva av innan hon byter. Det är inte så lärorikt måste jag nog säga.

Till helgen kommer jag nog hem, då ska jag ev träffa Hanna och Mo, mamma är bortrest men Albin och Maria ska jag allt träffa. Så nu vet du det Maria om du läser det här ;)

Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan vara stolt över mig själv och min diciplin ;)


Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0