Helgen

I helgen var mamma, Maria, Isabell och Albin och hälsade på mig och Johannes i Skövde. Det var så himla kul att ha dem här! De kom i lördags runt lunch, och då spelade jag match, men sen på eftermiddagen tog vi en sävng till Elins Esplanad. En galleria med massa affärer i. Det blev en del saker där. Efter shoppingrundan åt vi pizza. Väldigt gott, som jag längtat efter det ;) Sen avslutade vi kvällen i soffan och mös :)

Albin sov mellan mig och Johannes och det var nog bara Albin som sov den natten. Den lilla killen kan ta plats han ;) Men det var himla mysigt ändå!

Söndagen spenderades inne i staden. Också på en galleria. Där tog vi en god lunch innan vi började springa i affärer. Framåt eftermiddagen åkte vi hem till lägenhet och slöade. Vi fikade på lite glass och persikorhalvor, det fick bli min "tårta" ;)

Innan dem begav sig hemåt hann vi med lite kvällstoast med köttfärsröra på, mycket gott! :)
När dem satt sig i bilen och var på väg hemåt kände jag lite att tårarna brände bakom ögonen. Dem är så viktiga för mig och att bara få träffa dem lite då och då är jobbigt. Men till helgen är jag i Otown och då får jag träffa dem igen :D

Kärlek till familjen <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0