Valborg, eller?

Dagen igår blev mycket bra. Vi skulle ju hålla oss utomhus och det gjorde vi, men vi åkte väldigt mycket bil ;) Först åkte vi mot Skara, där skulle vi ta av mot Gööteborg och sedan vidare till Hornborgarsjön där tranorna är. Men i Skara blev det ett litet stopp. Först in på Jula en sväng, sen tanka bilen BILLIGT eller billgare än på andra ställen iaf, sen äta på McDonalds SEN till tranorna. När vi väl kom dit såg det ganska tomt ut på fältet. Vi såg fyra eller fem tranor. Hm! Trodde allt det skulle vara fler än så. Men men nu är vi varit där iaf ;)

Efter det åkte vi runt lite, tog lite bilder i naturen och så.
På eftermiddagen spelade vi äventyrsgolf uppe på Billingeberget (man har utsikt över hela Skövde). Premiären i golf gick inte min väg, men så måste man vara lite taktisk också. Vi båda kan inte ha PMS! Haha.
När golfen var slut så åkte vi hem en kort sväng, slängde i oss något att äta sen åkte vi och kollade på bio "Hur många lingon finns det i världen?" Den var bra, en mysig film, 7 utav 10! På bion smällde vi i oss både popcorn och snacks och läsk. Lagom mätt efter det. Men dagen är inte slut. När vi kommer hem efter bion tar vi på oss träningskläderna och går ut och springer en runda. Det var skönt, det gick ganska lätt tills jag blev illamående. Och när vi kom in körde vi lite styrketräning, vilket resulterar i lite träningsvärk. Skönt. Jag gilla´t i en viss nivå.

Idag har vi rensat och packat lite. Skönt att börja i tid. Vi tappar några helger framöver och ja sen är det väl juni?
Tiden går så fort ibland tycker jag. Vilket är roligt nu för jag längtar så tills vi flyttar in till centrum och den lägenheten :)
Kvällen till ära så har jag dammsugit med vår nya dammsugare, oh så rent det är på golvet nu. Det var redigt sug i den.
Vi har även grillat hamburgare, ätit jordgubbar med grädde och kollat på Gullivers Resor. Och nu är jag väldigt trött!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0