Fredagsmys

Jag och Johannes har kommit in i någon dålig morgonvana. Vi är skittrötta. Vi kommer upp runt tio elva och är hur sega som helst. Inte bra. Måste försöka ändra på det. I övrigt har dagen varit bra. Fredag och lördagar kommer vara dom dagar vi kommer ha tillsammans, då Johannes jobbar 15-22 söndag till torsdag. Puls att jag går i skolan tisdag och torsdag och slutar 15.00.

Så efter frukost styrde vi i lägenheten och sen åkte vi en sväng till stan. När vi kom hem fixade vi lite mat, kebab med sallad och hemagjord kebabsås, som vi la i pitabröd. Mycket gott. Vi tog en 20 min promenad också. Så nu har jag sett lite lite mer utav ryd. Innan har jag gått från lägenheten till bussen/bilen och affären. Dock var det lite kyligt.

Kvällen har spenderats i soffan, med kladdkaka och let's dance. Bra fredagskväll.

Imorn ska jag testa på curling. Intressant. Har ingen aning om hur det fungerar, men det ska bli riktigt kul. Vi ska ha en kickoff med laget. Perfekt nu när man fortfarande är relativt ny i laget.

MASSA MASSA GRATTIS TILL STORASYSTER MI FÖR ATT HON HAR FÅTT FAST JOBB PÅ SJUKHUSET. JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR HENNES SKULL <3<3<3

Nu fortsätter myset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0