HURRA för mig!!

Jag klarade BÅDA tentorna som jag hade precis i början av detta år.
Det känns så jäkla bra. Nu kan man släppa tankarna på omtenta och sikta framåt mot de nya tentorna som ska skrivas.
I´m so happy!

Imorn ska jag och Johannes fixa lite på stan. Hitta en kavaj till mig och en skjorta till honom. Hoppas vi hittar det :) Sen får vi inte glömma minneskortet till den nya kameran som införskaffats. En systemkamera :) Nu ska vi bli riktiga fotografer ;)

Haft en såndär jobbig träning idag. Usch! Gick bättre förra gången, men det kan bero på att jag inte visste vad som väntade mig förra veckan. Idag visste jag det..


Mot bingen

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Grattis Sara. Va dukti du ä!

2011-02-02 @ 08:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0