Vad man borde göra och vad man vill göra :)

Jaha, då sitter man här ensam. Johannes är på jobbet.
Jag borde diska, jag borde plugga. Men jag tror att jag ska sätta mig med min nya bok som jag köpte i fredags, "Elins värld" :) Äntligen. Den kom ut innan jul, men det är inte förens nu jag köpt den. Johannes tycker min läsning tar upp mycket tid så jag får passa på att läsa när han inte är hemma ;)

Igår hade vi besök av tvillingarna Sillén. Det blev god mat och melodifestivalen. Slank även ner lite alkohol. Senare åkte vi in en sväng till stan och tog en drink. Kul att jag och Johannes kan göra något ihop med några andra. Vi brukar inte vara så bra på det annars ;)

Idag ringde Albin till mig. Han är så goo. Vad jag saknar han, men jag saknar även alla andra i Oskarshamn. Bara två veckor kvar tills jag får träffa er :)

Och i fredags på fotbollsträningen gick mina skor sönder. F*N. Jag tänkte jag skulle kunna ha dom ett litet tag till, men det är bara köpa nya. Jag har träning imorn igen så jag får väl försöka fixa ett par innan. Det tråkiga med att köpa fotbollsskor nu är att affärerna har knappt fått in några damskor :(

Mot soffhörnan och nya boken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0