2010..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Absolut.

Har du några nyårslöften?
Om jag har ett så är det hemligt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp.. Och jag är glad för deras skull :)

Vilka länder besökte du?
Tyskland (åkte igenom Danmark) och England.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

11 november, vi förlovde oss :)

Vad var din största framgång 2010?
Att jg började läsa på högskolan.

Största misstaget?

Ingen aning

Bästa köpet?

Oj, svår fråga.

Vad spenderade du mest pengar på?
Antar att det är kläder :)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Det får bli September - Mikrofonkåt.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ingen skillnad fårn föregående år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på vissa saker mer.

Favoritprogram på TV?

Oj, här finns det några. Grey´s anatomy, Desperate housewives, cougar town, two and a half men.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Antagligen firade lite med min familj, det är viktigt att dom är med :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ibland mysig, ibland åtsittande jeans, fotbollskläder/tränigskläder ;) Klänningar på sommarn.

Den bästa nya personen du träffade?
Måste vara dom jag träffat i Skövde i min klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0