Dödens träningspass

Ikväll var det träning med fotbollen. Fyspass stod på schemat. Igår efter träningen sa dom i laget att det kommer vara tufft, och ta med mycket vatten och du kommer ha träningsvärk på onsdag.

Och idag, fyspasset. Det är nog det värsta jag gjort. Vi börjar med att värma upp, sen körde vi benövningar i 35-40 min. Efter det sprang vi och lite då och då gjorde vi styrkeövningar med resten av kroppens muskler. Och när man var färdig med så många repetitioner man skulle göra, var det bara upp och springa igen. Ingen paus på 1h 30 min. Elr kanske en på en min. Jag var helt jäkla slut. Och illa mådde jag också. Men det är skönt att veta att man klarade det. När vi stretchade så sa en i laget att gå på toa idag, för du kommer inte göra det imorn, och tränare höll med. Så jag får väl se hur jag känner mig imorn ;)

Väntar fortfarande på att resultaten från tentorna ska komma. Vill veta nu!!

Vid fem inatt vaknar vi av att vi hör någon sitta och skrika, alltså gråtskrika. Man hörde jätte tydligt genom rören i huset. Hon höll på i minst en kvart. Det var lite otäckt. Johannes ringde polisen, men sen vet vi inte så mycket mer. Det tystnade och sen hörde vi ingenting. Det blev helt knäpptyst. Och det var ingen bebis som skrek, utan det lät som en vuxen människa. Hoppas det inte var något allvarligt.

Tittar på handbollen nu, går inte riktigt bra. Sverige har missat alldeles för många skott. Men än är det inte slut.

Guten nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0