Mo besök

I helgen har min Mo varit här. Hon kom i fredags och åkte hem idag. Så i fredags åkte jag och Johannes till Jönköping runt lunch för att gå lite på IKEA och på A6. Samt för att få med oss Mo hem till Skövde :) När vi kom hem slängde vi in bakpotatis i ungen och gjorde en skagenröra till Mo och Johannes och en skinkröra till mig. Och mitt i allt det så kollade vi på handbollen också.. Synd att dom förlorade bara.

Bakppotatisen och rörorna blev mycket goda, och till efterrätt blev det kladdkaka med dumle i och glass till det. Mycket gott. Blev också lite alkohol. Tanken var att vi skulle gå ut på kvällen, så vi gjorde oss iordning, men när klockan sen blev tolv var vi så sega så vi hoppade Skövdes uteliv. Och från att vi bestämde oss för att stanna hemma så tog det bara några sekunder innan alla hade på sig mjukiskläder ;)

Igår åkte jag och Mo in till stan och shoppade lite. Jag hittade en svart långklänning som jag ska ha nästa lördag då Bosse har sitt 60-års kalas. Nu vill jag bara hitta en snygg bolero eller en kortare kavaj i något glittrigt/galmigt matrial färg ;) Mo hittade också lite :) När vi hade gjort stan åkte vi hem och tillagade tacos :) Gott gott. Under kvällen spelade vi lite spel, lyssnade på musik och körde tävling i det. Och sen tog vi bussen mot stan. Vi hittade en mysig bar/restaurang som vi satt på resten av kvällen. Träffade några sköna snubbar där också. Så nu ska jag prata skövdeska ;)

Idag mådde ingen utav oss särskilt bra, eller vi mådde inte jätte dåligt. Men vi kände att vi hade druckit kvällen innan om man säger så. Vi tog en slödag idag. Och Mo åkte även hem till Oskarshamn igen, men vi blir inte borta från varanda allt för länge för på torsdag kommer jag och Johannes hemhem :)

 Me and Mo!



Den här veckan som kommer, kommer resultatet på jökententan. Håll tummarna!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Din Mo

Tack för helgen!!! Var toppen o nu börjar planering inför en liten tripp tillsammans kanske?! Tycker om er i alla fall o de känns bra att vi kunde rösta ner dig när det kommer till Håkan o Svensk Maffia dokumentär :)

Lång kommentar men men! Tack för att du finns min bästa vän :)

2011-02-01 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0