Snart helg..

Igår började den andra nya kursen för denna vårtermin. Organisation och ledarskap är kursen.
På gymnasiet valde jag alltid bort den, när det kom tillfällen man skulle välja kurser att läsa.
Men, helt ointressant var det inte, och tur är väl det, med tanke på att jag ska läsa det här i två månader.
Det börjar hårt, då vi har vårat första seminarium redan på måndag och på torsdag nästa vecka inlämning i seminarium 2. Och på det lägger vi på tidiga mornar :( jag som har varit så morgontrött...

Igår kväll var Andreas hos oss. Vi bjöd på tacogratäng och glass och fruktcocktail till efterrätt, och när vi skulle duka fram efterrätten så öppnade Johannes cocktail burken och utan att jag tänker på vad han gör, så står han och häller ut vätskan som är i. Hahha. Som tur var hann jag reagera innan allt var uttömt ;) Vi kollade även på Smala Sussie.

Idag träffades jag och min grupp (som jag ska göra seminariumen med) i skolan. Kolla igenom det ska göra till måndag. Gick ganska snabbt, så Johannes hämtade upp mig och vi åkte vidare in till stan. Jag skulle inte ha någonting jag följde mest med Johannes för att han skulle köpa underbyxor att ha under shorsten. Men så gick vi in på Nilsons shoe´s. Och jag kom ut med ett par snygga klackskor för 149 :- (det var 70% rea på dom) ;) Ibland gör man bra klipp ;) Så nu längtar jag till våren så att jag kan börja använda dom, hihi!

Imorn ska jag provträna med ett annat fotbollslag i Skövde, får se om jag trivs bättre i det. Jag är sugen på att spela, men det är som sagt viktigt att man trivs. Lite nervös är jag också, dom börjar med löpning i ca 30 min. Och vad har jag för kondition? INGEN!

För tillfället sitter jag i sänge med min dator och Johannes i köket med sin, eller vad han nu gör ;) Jag vet att han har druckit kaffe och ätit semla, och vad bjöd han mig på? Ingenting. Men jag vet i alla fall vart allt godis är, det vet inte han ;)
Dags att göra nån nytta innan kvällen är slut.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad har du gjort med din bloggdesign? Den känns inte riktigt som Sara längre...Älskar dig! Kram kram

2011-01-21 @ 10:12:09
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe, men jag vet inte hur man gör. Och jag ville ha något nytt så jag tog en färdig. Du kanske kan hjälpa mig om någon månad elr två ;) Älskar dig och saknar dig massa. Kramar

2011-01-21 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0