Jag är kär i vårat loft!

Inatt sov vi första natten i nya lägenheten. Vi var nämligen på 25-års fest igår och tänkte att nu när vi ändå har lägenheten inne is stan kan vi lika gärna soa där. Så det gjorde vi. Skönt! Det var sån skillnad på att bara kunna gå hem än att ta sig till ryd. Jag är redan bekväm ;) 
Idag när vi kommirt upp och sådär gick jag upp och satte mig på loftet. Jag är SÅÅÅ glad över att jag har en trappa i lägenheten och ett rum på en övervåning.

Vi är mitt uppe ivår flytt, imorn kommer svärfar och hjälper oss. eller på tisdag går flyttlasset men jag och Johannes plockar i kartonger och fyller bilen och åker och lämnar, men det är ändå mycket kvar i lägenheten. Det ser ut som ett bombnedslag, men snart är det över!

Nu blir det repris på Bigbrother.

Kram godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0