Nu sitter jag här

I vår nya lägenhet, vid min dator uppe på loftet där jag har mitt skrivbord med datorn på ;) Och det är gutt! Jag trivs som fisken i vattnet! Fast det kommer bli bättre när allt är på plats och man inte behöver leta efter saker bland massa kartonger.

Bosse kom till oss i måndags kväll och igår morse gick vi upp skapligt för att kunna börja flytta. Allt rullade på bra och 14.30 lämnade vi tillbaka släpet. I gamla lägenheten fanns fortfarande lite smått kvar men inget man behöver släpet till och inget man behöver Bosse till ;)

Igår kväll spelade jag a-lags match. Och vi vann med 3-1. Härlig vinst och jag måste säga att vi spelade väldigt bra fotboll. Men det var lite nervöst, det stod 1-1 tills det var 10 minuter kvar i matchen då vi helt plötsligt gjorde två mål på ca 2 minuter varav ett mål var på en frispark. Det var skönt att få ha på sig ett matchställ och stå ute på planen. Innan igår hade jag inte spelat sen den 27:e maj och det är ett tag sen.

Idag sov vi länge, vi var ganska trötta efter gårdagen. Vi har plockat lite i kartonger till och från idag så vi har fått upp en del. Jag har styrt i badrummet med allt som tillhör. Jag har tagit upp 90% av ytan i badrummet med allt mellan smink, smycken, rengöringskrämer, nagellack, ja you name it ;) 

Oh jag trivs SÅÅÅÅ bra redan i nya lägenheten. Det kan inte bli bättre!!

Nehe, kartongerna väntar ;)

Pusskram.

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Låter härligt Sara. Och du är helt normal med ockuperingen i badrummet. Så har vi det oxå.

Hoppas vi ses nåt i sommar.

Kram på er båda.

2011-06-16 @ 07:34:54
Postat av: elin

Härligt att du redan trivs! :D och grattis till vinsten :)

2011-06-16 @ 17:22:45
URL: http://hennessanning.se
Postat av: Kenneth Nordin

Tandborste och rakapparat räcker till oss karlar resten av utrymmet i badrummet får ni ta hand om.

Härligt att livet leker just nu. Hoppas vi ses i sommar.

2011-06-17 @ 10:01:49
URL: http://mashedkidneysmc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0