11-11-11

I fredags var en lite speciell dag. Jag och Johannes hade vår första förlovningsdag :) Tyvärr var jag inte riktigt på humör. Jag ska nu erkänna något som jag inte är nöjd över. När det är något man firar, typ som förlovningsdag, årsdag eller liknande tycker jag att man kan ge något. Det behöver inte vara något dyrt eller så bara något litet. Johannes fick mig att inse/förstå att han inte kommer ge mig något. Så jag var i princip sur hela dagen för att jag ev. inte skulle få något, samtidigt som jag inte ville tror att det var så. Han fick fin Ölflaska från det tillfälliga sortimentet ( han dreglade över att han så gärna ville ha den, men den kostade 123:- ! ) så jag sa att han inte fick köpa den, för då kunde jag he honom något som han verkligen vill ha, så den fick han och en tidning han också har stått och funderat på :) Näe inte efter det att han fick sin present fick inte jag något, då förstod jag att näe jag kommer inte få något :( Känslokall tänkte jag :O Efter ett tag fick jag en litet inslaget paket , han sa att han inte ville göra mig surare. Oops. Ialla fall i det lila paketet låg ett fint halsband. Men han ville få mig att tro att han inte hade köpt något och det lyckades han med..

Vilken människa jag kan vara ibland alltså..


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu får du lägga av med dom där fasonerna! Han vet ju att du blir ett monster om du inte får presenter när det förväntas. Han kommer att ge dig något varje gång. Kram

2011-11-16 @ 08:48:15
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Skitsnyggt halsband. Johannes har bra smak!

Kram på dig.

2011-11-16 @ 08:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0