Lördag den 12/11-11

I lördags hade vi årsfest/avslutningasfest med Skultorps IF dam och herr. Innan bussen skulle ta oss till Grevagården träffades vi i damlaget hos Eddie och Hanna :) Där bjöds det på chips, morötter, gurka och dipp. Oh Gud vad gott det var. Jag älskar verkligen chips och dipp. Tyvärr blir det inte så mycket sånt hemma då det bara är jag som äter det. Ialla fall, klockan 19 började festen och då bjöds det på god buffé :) Sen var det lite prisutdelningen och efter det fortsatte kvällen med massa prat, drickande och dans till ett liveband. Kvällen var toppen :) Hannas kommentar var bäst, vi hade buggat en del, och det blev väldigt varmt så efter vi varit och tagit luft såg hon sig i spegeln och sa att hon såg ut som en dränkt katt ;) Hahah. Det är ett härligt gäng jag spelar med :)

Kvällens höjdpunkt var....... Att jag blev ÅRETS ÖVERRASKNING :D:D:D Jag blev/är så glad över det. Det är mitt andra pris på mina 13 år som fotbollsspelare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0