Och så var måndagen över.

Den började hårt med ett jobbigt spinningpass, men ack så skönt :) Det är jobbigt att ta sig upp när man vet att man egentligen kan sova två timmar till. Men när man väl är uppe och har ätit lite frukost och sen beger sig till gymmet så känns det veldans bra.

Skolan började också tufft, det kändes helt hopplöst, frustrerande med mera. Den där exeluppgiften som vi hållt på med den senaste månaden håller på att ta knäcken på mig. Men nu är vi iaf färdiga med exel får vi hoppas. Imorn ska den rättas sen ska vi få yttligare uppgifter :/ och så ska rapporten skrivas. Jippie.

Måste berätta om en roliga sak en tjej sa idag. I programmet Gustavsson 3tr upp, så hälsar Gustavsson (han utspelar tre karaktärer, i den här scenen var han en gubbe) på Lasse Berghagen och han har då med en inflyttningspresent. Lasse berghagen öppnar paketet och i lådan ligger en banan, han kollar chokat upp och gustavsson säger: Vadå, har du redan en sån? Hahaha, jag trodde jag skulle dö när hon sa det här. Kanske berodde på att jag var trött eller för att det var roligt ;) Jag vet inte, U tell me! :)

Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0