Snabbis 2

Kvällen till ära blev...... 4 avsnitt Entourage. Den serien är för bra alltså ;)
Man börjar med ett avsnitt och sen vill man bara fortsätta med ett till och ett till och ett till o.s.v. Så bra är serien ;)

Både jag och Johannes har sovmorgon imorn, men det känns som att det snart är dags att sova. När man för en gång skull får vara uppe och inte vet att klockan ringer klockan 06.00. Ja, jag är en sån som vill vara uppe länge bara för att jag kan :) Sova nu liksom. Nej nej nej ;)

Åh jag måste berätta om min härliga dröm. Vi har jobbat mycket med exel nu på sista tiden i skolan. Det är typ det enda vi gör när vi har håltimma och rast m.m. Ialla fall när man jobbar i exel så ska man länka hit och dit för att få resultat eller vad det nu är man ska ha ut. Och i min dröm inatt länkade jag till olika saker. Jag är inte hundra på vad jag länkade men jag vet att jag var tvungen att länka annars skulle det bli fel. Hahah. Dags att sluta med exel?


Godnatt på er! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0