Snabbis

Inget viktigt men ändå ett blogginlägg ;)

Jag sitter och pluggar. Hur det går? Sådär. Helt plötslig blev jag osäker på det jag en gång redan skrivit om, LAS. Jag har en inlämning som ska vara inne om lite drygt en vecka, så jag tyckte det var dags att börja lite på den nu. Men i den här kursen ska vi ha med rättsfall och det ena med det andra när vi använder LAS. Jobbigt.

Och imorse tog jag fram kassler till maten ikväll. Och under skolan eller det kanske var påväg hem från skolan så kom jag på den genialiska idéen, att Johannes får laga maten idag. Näe, då för en gång skull (vilket jag tycker är bra i för sig) är han med sina kompisar från skolan. Och eftersom jag inte ätit något idag, varm mat iaf, så blir det jag som får laga maten idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0