I Skövde

Klockan är 12.33 och jaghar varit uppe sisådär en timma. Eller jag vaknade straxt efter tio men låg kvar och halv slummrade lite och det var så skönt! :) Den senaste tiden tycker jag väckarklockan gått varm. Tänkte att den behöver också vila ;)

Igår efter jobbet träffade jag Jessie och Wallén :) De fick ta hand om mig lite nu när jag är ensam i helgen, då min kära åkte till Oskarshamn. Det blev iaf en bit mat på O´learys. Väldigt gott måste jag säga! Efter det åkte jag hem och la mig i soffan och slöade och gottade mig med....


ett glas cider. Mmm!

Och mitt tidnigsställ som jag lovade att visa blev såhär:



Vad tycks?


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig! Fint tidningsstället blev :) Jag vill kolla på kläderna du rensat ut :) Pussokram!

2011-09-10 @ 23:01:17
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0