Det gamla vanliga..

Jaha, så vad har hänt idag?
Jag har varit på en tretimmars föreläsning, det var segt. Mitt huvud känns som att det är fyllt med mos och jag är trött.
Två dagar den här veckan har jag lagt mig på sängen och vilat efter jag kommit hem från skolan. Jag orkar inte tänka eller göra någonting. Inte bra! Det är tenta nästa fredag och nu bara måste jag börja plugga, ge mah styrka!

Det är skönt att jag har fotbollen iaf så jag kommer iväg lite och gör något annat än slöar i soffan. Är det det tråkiga vädret som på verkar må tro?
Det sägs och skrivs att det ska bli fint väder nästa vecka, så vi hoppas på det :) liiiite sol skulle inte sitta fel nu faktiskt.

Dags att lägga ner ögonlocken för ett litet tag :) imorn väntar tvätt, plugg, en snabb sväng på stan och Johannes :)

Godnatt Zzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0