En helg i topp klass

Älskling kom i fredagskväll, lovely!
Inget är bättre än att ha han här :)

I lördags stod en viktig DM match på spel, derby också för den delen. I halvlek stod det 0-0, efter ca 20 min in i andra gör motståndarna mål. När det är ca 6 min kvar kvitterar vi 1-1, slutsignalen går och det blir förlängning. Nervöst!! 2x15 oavsett om något lag gör mål. 10 min in i förlängningen gör vi mål. JAAAA! Nu gäller bara att försvara vårt mål i 20 minuter till, vilket vi gör så jag och mitt lag går segrande ur från denna match :D Nästa vecka väntar möte mot samma lag fast då i seriepremiären!! :)

Efter matchen gick vi hem till målvakten ( i mitt lag) och tränaren från motståndarna vi just klått ( målvaktens sambo), där grillade vi gott och drack gott :) Och så blev det även lite utgång också :)

Idag idag idag åkte Johannes hem till Otown, tråååkigt!! Vi hann inte umgås något alls idag för vi vaknade 13.15 och Johannes tåg gick 14.55. Så det vara bara att kliva upp, äta frukost, packa och ge sig iväg till tåget :(
Men till helgen kommer han igen och det känns bra. Nedräkning? Check!

Nu är det dags att sova för imorgon är det skola igen :)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0