Årets Spelare

Idag hade vi avslutning/uppstart i fotbollen. Det var prisutdelning och lite info om kommande säsong. Och som rubriken talar om så fick jag ett pris: årets spelare :) Jag är så himlans glad. Det kom verkligen som en överraskning. Det gjorde verkligen min kväll, och jag kommer att somna med ett leende på läpparna sen :)
 
Motiveringen löd:
"Hon läser situationer mycket väl. Prioriterar sina lägen rätt. Hon är en spelare som alltid ger allt.
Hon har under året varit mycket duktig att lyfta andra spelare. Hon är en spelare som det är tryggt att ha i backlinjen."
 
Priset jag fick var ett presentkort på Stadium :)
 
Annars den här veckan har jag jobbat som vikarie på Kavelbrogymnasiet. Två engelskalektioner och tre idrottslektioner har jag haft. När man kommer som vikarie är det inte lätt att få elever att lyssna på en, speciellt inte på idrotten där jag hade två lektioner med en killklass. Det var roligare att sparka på bollar och springa runt än att lyssna på mig. Det var nästan så jag undrade om jag var i en etta på lågstadiet än i en etta på gymnasiet.. Men jag tog mig igenom alla lektionerna och någon extra hundralapp lär jag väl få till jul ;)
 
Nu ska jag fortsätta dricka cider och äta godis :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis Sara!! :)

Svar: Tack :)
Sara

2012-12-04 @ 08:49:53
URL: http://hennessanning.se
Postat av: Hanna

Heja heja, vad duktig du är!!!
Bra kämpat!!

Svar: Tack Hanna :)
Sara

2012-12-12 @ 20:01:09
URL: http://fenomenah.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0