Tidig julklapp?

Fick ett efterlängtat paket på posten idag :) I förra veckan beställde jag två glitterögonskuggor, en i guld och en i koppar/brons samt ett matt läppglans. Och läppglanset var riktigt snyggt på! Ögonskuggorna har jag inte testat än men det kommer jag att göra väldigt snart :) Egentligen kunde det inte komma mer lägligt än idag, för idag gick jag på mitt sista(!?) jullov. Nästa år är det nog ingen skola, utan då är jag förhoppningsvis julledig från mitt eventuella jobb.Tyvärr är det inte så mycket till jullov nu eftersom två tentor väntar på mig efter nyår, så mycket tid kommer att läggas på att plugga.
 
 
Kvällens syssla blir att dricka julmust, äta pepparkakor, slå in julklappar åt Tomten och kolla avsnitten från julkalendern som jag har missat.
 
Tänkte även göra reklam för Johannes nya låt "Dessa minnen" som finns på Spotify. Sök på "Stämningsorkestern" så kommer hans låtar upp :) Det finns även en Facebooksida
http://www.facebook.com/#!/Stamningsorkestern?fref=ts,"GILLA" den :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0