Storstädning

Nu är det skinnande rent i hemmet, för idag har vi storstädat. Vi drog ut spisen, tömde badrummet och gick igenom det med mera. Vi har alltså varit duktiga idag :) Det är hårt att inte bo hemma längre, då hade jag i princip mitt rum att sköt, nu en hel lägenhet. Jag kan ju säga att jag beundrar min mamma som städade betydligt oftare än vad vi gör :/ Men det ska bli skärpning på det!

Förra veckan beställde jag en fotboll från internet och den kom idag :) Jag gjorde en fotobok från min bal och student, det är så tråkigt att ha allt på datorn. Jag fick den nästan gratis då jag svarade på frågor och lite tur var väl det, för den kändes väldigt simpel. Men ny har jag dom iaf i en liten bok, och det är roligt :)

Nu är det dags att sova, skola imorn. Jippie!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0