Tillbaka i verkligheten

Thailandsresan är över och jag är nu tillbaka till verkligheten och vardagen. Fortfarande drömmer jag mig bort till värmen, jag hade gärna stannat lite längre. Nu måste jag ta tag med allt vad skolan heter och det är en del. Men samtidigt känns det roligt, nästan så jag har saknat skolan. I torsdags beställde jag böcker som jag behöver i kurserna och jag blev lite glad av att få hämta ut dom idag, som att det var några mycket spännande böcker som jag så gärna velat ha en längre tid! Hm hur länge kommer det sitta i sig mån tro? Tills imorn om jag känner mig :P

Helgen spenderades hemma i hamnen. Kul att få träffa alla igen som vanligt. Min guldgruva! Bästa storasyster och hennes man hade bröllopsfest och det ville jag inte missa.

Tror fortfarande att jag har jetlag. Är trött på kvällarna och pigg på morgnarna. När ställer man tillbaka sig?

Tröttkramar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0