Stockholm

Överraskningsresan gick till Stockholm :) Tyvärr hann både jag och Mo försäga oss innan vi ens hade hunnit sätta oss i bilen för att åka ;) Så kan det gå när man slutar tänka för en hundra dels sekund. VÄl i bilen och under fredagskvällen försökte Kimmy luska ut vad vi skulle göra på lördagen. Vi tänkte att vi skulle hålla på det men innan läggdasg fick han veta att vi skulle till Gröna Lund :) Då blev han lugn och kunde sova gott :) 
 
Vid tolvtiden kom vi till Grönan och lämnade inte stället förens halv elva tiden :) Men det var en toppendag och vi var lagom trött när vi kom hem. Tanken var att vi skulle checka utelivet i Stockholm men det var vi alldelles för trötta för. 
 
I måndags åkte Johannes till Skottland med ett par kompisar. Själv blev jag kvar i Oskarshamn för att jobba mina sista två veckor på posten :) 
Och idag började hamnfestivalen också så där nere lär väl jag hänga för att roa mig efter jobbet ;) 
 
Over and out! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0