Beställning påväg.....

Idag har jag lagt 2000kr på böcker jag inte vill ha, men som jag måste ha i min utbildning och till nästa läsperiod som börjar på måndag.

Annars har dagen bjudit på omotivation, plugg, rastlöshet och fotboll. Mitt i pluggande eller när jag kände mig någorlunda klar så tänkte jag att jag skulle ta en sväng på stan, komma ut får lägenheten lite. Så jag sminkade mig klockan 15.30 ungefär. Efter det kände jag att jag måste läsa lite till så det gjorde jag. Det blev ett mer jag-bara-måste-sminka-mig sen kan jag fortsätta igen ;)

Imorn gäller det, imorn ska jag bli testad på min kunskap om marknadsföring. Håll alla tummar och tår nu har :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0