Jag har en guldstjärna!

Helgen har bestått av kärlek, fotboll, vänner och plugg.
Det var mycket tvekande angående om Johannes skulle komma eller inte med tanke på att jag måste plugga inför de kommande tentorna. Men tillslut bestämde jag mig för att jag ville ha hit han! :)

Det blev inget studerande igår då jag hade fotbollsmatch och efter den så gick vi ut och åt med en i laget och hennes sambo :) Efter det fortsatte kvällen med spel hemma hos dom :) Däremot har jag suttit många många timmar och Johannes har vart en ängel som hjälpt mig, diskuterat med mig och förstått den engelska boken som är min kursbok :( Känner mig lite säkrare på tentan nu och har en gnista hopp. Så här långt som jag kommit idag hade jag inte kommit utan han <3

Nu är han tillbaka i Oskarshamn och jag är kvar hemma och fortsätter med huvudet bland papper och böcker.

Sov gott! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0