En fika och träning på det.

Klockan ringde 06.50, jag var riktigt trött och ville bara fortsätta sova. Men icke, föreläsning klockan 8.15 så det var bara att pallra dig upp. FöreläsningARNA var riktigt sega, jag trodde jag skulle somna. Det sved i ögonen och jag orkade inte alls tänka. När dom äntligen var över var det bara att åka hem och fix mat.

Eftermiddagen bjöd på fika med en saknad vän. Det var rolig och mysigt och tre timmar med henne gick väldigt fort --> mycket att prata om ;) <3

Efter det tog jag mig en löparrunda. Åse och Emma pratade om hela förmiddagen att dom skulle träna och då kan inte jag vara sämre ;) Efter rundan gick jag till Emma för att kolla på hockeyn :)

Nu är det verkligen dags att sova för imorn väntar föreläsning igen :( Åh jag bara längtar till 1Juni klockan 19.30 för då är mitt andra år på högskolan avklarat :)

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Elin

<3 Duktigt med träningen! :)

2012-05-09 @ 21:01:08
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0