Göteborgsvarvet

Dagen igår får +++++ av fem :)
När jag kom till Göteborg mötte jag upp bästa Mo och Kimmy, för att sedan ta oss vidare till en restaurang då det var lunchdags. Där var även Mo:s föräldrar med :) Och gulliga som dom är så bjöd dom mig på lunchen, dom tyckte det var länge sen dom gjorde det :) Efter en god pasta bolognes och en cider i magen gick vi en sväng på stan.

Hela dagen var jag nervös inför loppet och för att se Johannes, hur skulle det gå och så vidare. Massa tankar. Vi stod i alla fall i Vasastan 3 km innan målgång, det var blandat tempo vid den sträckan. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att dom då har sprungit 18 km ;) När Johannes kom såg han ganska lugn ut, inte helt slut, utan det syntes att han hade mer och ge, vilket han gjorde i slutet då han spurtade :) Han fick en bra tid och jag tyckte han var jätte duktig. Jag beundrar verkligen alla som springer, jag blev inte ett dugg sugen av att springa när jag såg alla igår. Jag hejar hellre ;)

Eftermiddagen började övergå till kväll och vi var inte på hotellrummet förens sju, mitt tåg skulle gå vid elva. Då skulle vi hinna äta och umgås lite. På väg till hotellet hoppades jag såklart på att vi skulle komma överens om att jag fick stanna över ( Johannes bodde ihop med sin pappa och systersman). Vilket det så blev efter om och men ;)

Jag har svårt att sova väldigt nära någon, jag får lite panik vid trånga utrymmen eller när jag känner att jag är fast. Så inatt blev det inte mycket sömn när jag och Johannes delade på en 90 säng. Panik, ibland.. Men mysigt på samma gång, jag fick ju sova med min favorit :)
Nu behöver jag troligtvis bara vänta till onsdag tills jag får sova med han igen, lycka.

Ny blev detta en långt inlägg, men det var mycket som hände igår, tycker jag. Det kändes så i kroppen och i knoppen i alla fall :)

Godnattkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0