Något roligt?

Ännu en vecka har gått, och den här veckan har det garanterat blivit höst. Det är kallt, frost och minusgrader på morgonen. Mörkret börjar lägga sig tidigare och det är kallt inomhus. Nu skulle jag vilja ha elementen fullt pådragna, om jag fick bestämma så att säga :)
 
Först när jag började skriva det här inlägget hade jag egentligen inget roligt att säga men så kom jag på att igår gjorde jag något roligt. Jag bokade biljetter till P!NKs konsert som är i maj nästa år :):):) Om jag är glad? Mycket glad. Jag gillar verkligen hennes konserter, jag har varit på hennes tre senaste konserter som hon haft här i Sverige. Så nu ser jag väldigt mycket fram emot maj :)
 
För övrigt så ska jag fixa lite kvällsmat och ha en lugn söndagkväll. Jag har suttit och pluggat ett par timmar nu och det är lätt att man glömmer både tid och rum, vilket har lett till att jag inte har ättit på ett par timmar och att jag nu är hungrig :)
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0