Jag har gjort ett dåligt val.

Länge har jag tänkt på att jag ska se "one tree hill" serien. Från början till slut. Jag följde serien lite för några år sen, men eftersom att jag ofta hade fotboll ( träningar på vintern och match på somrarna) på söndagarna så funkade inte alltid att följa säsongens alla avsnitt. Sen avtogs det helt och jag kollade inget. Men som sagt, jag har länge velat se den. Och nu för typ två veckor sen började jag kolla. Oh om jag kollar, det är det ända jag gjort nu varje kväll.Så varför är detta ett dåligt val? Jo, jag vill bara hem från skolan så tidigt som jag bara kan så att jag kan sätta mig och kolla på serien och på kvällarna har jag svårt att slita mig för att gå och sova. Och oftast slutar avsnitten väldigt spännande och det gör att jag längtar ännu mer. Alltså INTE bra! På dom här två veckorna jag har kollat på närmare bestämt 66 avsnitt!! 66 avsnitt/3 säsonger på 13 dagar.
 
Detta kanske är en anledning till att det varit så tyst på bloggen, jag vill ju bara kolla på "one tree hill" ;) Haha.
I skrivande stund sitter jag faktiskt i skolan och pluggar, och det har gått bra hittills. Det som distraherar mig för tillfället är att Vero Moda har 20% idag, och bara idag. Jag vill såklart in och se om det finns något fint, men då måste jag gå tidigt från skolan för ikväll är det också träning. Vissar dagar är helt enkelt ett pussel.
 
Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0