Billingen X-trail

SItter och slöar i soffan. Helgen har vait hektisk men rolig då vi har haft besök från Oskarshamn :) Johannes mamma, syster med man och två barn har varit här och fyllt lägenheten med en massa energi! :)
Igår sprang Johannes och Mattias "Billingen X-trail". Ett löparlopp på en terrängbana på cirka 1 mil där loppet avslutas med att springa upp för Billingens skidbacke, ganska tungt om man säger så. Den första som kom springades och tog sig an backen sprang hela backen, sen var det ganska många som gick upp. Och det såg väldigt tungt ut. Tyckte dock att Johannes och Mattias var väldigt duktiga! Jag skulle själv aldrig göra detta lopp (eller något annat). 
 
Johannes hittade lite energi och sprang om killen framför och tog sig upp för sista biten av backen för att sen ta sig till mål :) 
 
Mattias, såg ut som dom flesta som tog sig upp för backen :P
 
Som sagt, sitter i soffan och slöar, jag är helt slut. Både i huvud och kropp, men mest i huvudet. Om jag slapp att tänka ock känna för en stund så skulle jag inte tacka nej! 
 
Nog om det, trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hälsa Johannes att han är jätteduktig, och det låter som ni har haft en rolig helg.

2013-04-28 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0