2014

Ännu ett år går mot sitt slut. Detta år har varit ett väldigt bra år men med ett tråkigt slut. Jag har tagit examen och nu fått utdelning för det då jag börjar jobba på Skatteverket nu i början av januari. Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för det här jobbet. Ända sedan jag öppnade boken i beskattning hösten 2012 har mitt mål varit att få jobba där och nu är  jag nära :) LYCKA!
 
I maj blev jag moster till ytterligare en söt lite plutt, Lova. 
 
 
 
Moster älsklingar!! 
 
Jag hade en väldigt skön och ledig sommar, vet inte när jag var ledig en hel sommar sist men det var jäkligt gutt. Det blev en sommar med mycket sol, bad, rosevin, vänner och fotboll och sånt gillar jag :) 
 
Hösten har varit den sämsta jag haft tror jag, men nu blickar jag framåt och jag har en del planer för 2014 men dom kommer jag hålla för mig själv :) 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR

Bild hämtad från google - gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0