Jag var säker på att vi skulle få känna kärlek utan slut men nu står jag här med en glöd som brinner ut

Om det bara gick att vrida tillbaka tiden så skulle jag göra det hundramiljoner gånger om.
Så långt tillbaka där vi älskade varandra, där jag hade dig vid min sida.
Nu är det tomt. Det är tomt inom mig. 
Jag står stilla, jag kommer ingenstans. 
Det är som att fötterna är fastlimmade i marken.
Allt annat flyter på medans jag tittar på.
 
 
 
Jag vill aldrig glömma dig, jag vill minnas den du var för mig.
Tiden läker alla sår, men jag vill aldrig glömma det du har betytt för mig.
Stunderna jag fick med dig, du är alltid nära så länge hjärtat slår.
 
- Erik Linder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0