16 Februari

Oj oj vilken kväll det var igår. Planen från början var att ha lördagsmys med Åse, äta gott och kolla på melodifestivalen, och det gjorde vi. Men med intag av alkohol. Det blev en väldigt roligt och sen kväll precis som det ska vara :) Det var länge sen jag var ute på krogen och dansade så det var riktigt kul att vi gjorde det igår. Det blir mer sällan tycker jag, att vi går ut och dansar. På senare tid har det mest varit hemmafester tills man gått hem eller så har vi inte varit tillräckligt sugna på att gå till just ett dansställe, så nu har jag fyllt upp den dosen :) 
För tillfället sitter jag i soffan och är sjukt trött. Låg nästan och sov här i soffan och det är väldigt olikt mig. Men när det väl är sovdags om några timmar kommer jag nog inte vara lika trött och inte vilja sova. Jag vet inte vad det är med mig.. 
 
Gårdagens make up
 
 
Igår spelade jag och mitt lag en inomhuscup. Tyvärr gick vi inte vidare från vår grupp :( Första matchen spelade vi 2-2 varav jag gjorde ett av målen :) De två andra matcherna förlorade vi och jag bommade en straff, vilket egentligen inte hade någon betydelse om jag hade satt den. Det andra laget hade gjort 4 mål och vi inga mål plus att tiden var ute så vi hade ingen chans att göra några mål efter straffen. Nu längtar jag väldigt mycket till att träningsmatcherna drar igång så vi får börja spela lite "riktigt" fotboll :) 
 
Nu ska jag och Johannes äta upp desserten som aldrig åts upp igår, citronfromage med varma hallon :) Namnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0